פורום CCHR סוקר את
הסכנות בסמים פסיכוטרופיים

עורך-הדין לענייני רשלנות פושעת בתחום הרפואה, ג'ים פוקראס, מסביר מה רופאים מחויבים על פי חוק לספר למטופלים לפני שהם נותנים מרשמים של תרופות פסיכוטרופיות.
CCHR מקיים פורום חינוכי עבור כל הדתות והמקצועות על איך להבין מהם סמים פסיכוטרופיים ולהתמודד איתם.

ועדת האזרחים לזכויות האדם, שנוסדה ב-1969 במשותף על-ידי ארגון הסיינטולוגיה והפרופסור לפסיכיאטריה אמריטוס ד"ר תומאס סאס המנוח, מסורה להגן על מטופלים ולחסל התעללות פסיכיאטרית.

ברוח המשימה הזו, מעל 80 חברים מודאגים שמקיפים מגוון רחב של מקצועות ודתות התכנסו בארגון הסיינטולוגיה של לוס-אנג'לס כדי ללמוד על הסכנות של סמים פסיכוטרופיים ולגלות מה לעשות בקשר אליהם.

האירוע נפתח עם מובאה מתוך הסרט התיעודי של CCHR 'טעות גורלית', שבא בעקבות חיפוש שערכה אֵם כדי לגלות את האמת על ההתאבדות של בנה; היא היתה הרוסה כשנודע לה שזה נגרם בגלל תרופות פסיכוטרופיות במרשם.

בתחום הרפואה הכללית, הסכמה מדעת כוללת את הסיכונים, היתרונות והאלטרנטיבות כדי שהמטופל יוכל לעשות החלטה מושכלת. הסכמה מדעת בתור שכזאת היא נוהג שהפסיכיאטרים נמנעים ממנו כדרך שגרה.

לאחר מכן ניתנה הרצאה על-ידי המומחה לגמילה מסמים, ד״ר אלאן סוסין, שבה הוא תיאר במונחים פשוטים את ההשפעות המורכבות של סמים פסיכוטרופיים על המיינד והגוף.

עורך-הדין לענייני רשלנות פושעת, ג'ים פוקראס, היה הבא בתור, והוא לימד את הקהל על חוק הרפואה בקליפורניה. בסוף, כל משתתף היה חמוש בעובדות על איזה מידע רופאים חייבים על פי חוק לתת למטופלים שלהם לפני שהם מעודדים אותם לקחת תרופה פסיכוטרופית.

בתחום הרפואה הכללית, הסכמה מדעת כוללת את הסיכונים, היתרונות והאלטרנטיבות כדי שהמטופל יוכל לעשות החלטה מושכלת. הסכמה מדעת בתור שכזאת היא נוהג שהפסיכיאטרים נמנעים ממנו כדרך שגרה.

כדי לנקוט פעולה ולהפיץ את המסר בחזרה בקהילות שלהם, חברי הקהל קיבלו שפע של חומרים חינוכיים ללא תשלום ביחד עם ערכות למחנך של CCHR – כשבכל אחת מהן יש מדריך למחנך, סרט תיעודי וסט של חוברות מידע כדי להשתמש בהן בכיתה או במסגרת קבוצתית.

"זה היה האירוע הטוב ביותר שהשתתפתי בו אי פעם. אני באמת הזדקקתי למידע הזה", כתבה מישהי מהקהל בסקר שאחרי האירוע. "הייתי על פרוזק במשך 1.5 שנים ואני באמת רוצה לטפל בכך באופן מלא".




עובדות

ועדת האזרחים לזכויות האדם
מפיצה את האמת על "טיפול" בהלם חשמלי (ECT).

100,000

מקבלים ECT

כל שנה בארה"ב.

1.2 מיליארד דולר

ברווחים

מ-ECT נכנסים לכיס של תעשיית הפסיכיאטריה בארה"ב כל שנה.

100%

עלייה

בסיכויים שתקבל ECT אם אתה בן 65 לעומת 64. ההבדל? מדיקר (ביטוח בריאות של ממשלת ארה״ב לקשישים) נכנסת לתוקף בגיל 65.

70% מקורבנות

ההלם החשמלי

הן נשים.

1 מיליון

אנשים

מקבלים הלם חשמלי ברחבי העולם כל שנה.



אנחנו זקוקים לעזרתך

בתור כלב השמירה על תחום בריאות הנפש וארגון ללא מטרות רווח, 'ועדת האזרחים לזכויות האדם' סומכת על חברויות ותרומות כדי להוציא לפועל את משימתה לשים קץ להפרות של זכויות האדם בידי הפסיכיאטרים ולנקות את תחום בריאות הנפש. כדי להיות חלק מהתנועה הגדולה ביותר בעולם של רפורמה בתחום בריאות הנפש, הצטרף לקבוצה שעזרה לחוקק מעל 180 חוקים להגנה על אזרחים מעיסוקים מזיקים בתחום בריאות הנפש.

הורדות