חדשות

CCHR מפגינה נגד ההתעללות הפסיכיאטרית בכנס איגוד הפסיכיאטרים העולמי

המפגינים של CCHR היו ממש על מפתן הכנס השנתי של איגוד הפסיכיאטרים העולמי, כשהם מפגינים נגד התעללויות בתחום בריאות הנפש ודורשים רפורמה.

מפגינים של CCHR מחוץ למרכז הכנסים ליסבואה, שם נערך הכנס השנתי של איגוד הפסיכיאטרים העולמי (WPA).

כשפסיכיאטרים מכל רחבי העולם הגיעו למרכז הכנסים ליסבואה בליסבון, פורטוגל, לכנס השנתי של איגוד הפסיכיאטרים העולמי (WPA), הם כלל לא ציפו למה שקיבל את פניהם – מפגינים של CCHR מכל רחבי אירופה שדרשו את ביטול העיסוקים הפסיכיאטריים המזיקים. הם עמדו ממש ליד דלת הכניסה של מרכז הכנסים עם כרזות שהכריזו: "פסיכיאטריה הורסת את ילדינו", "פסיכיאטריה: שקרים שהורסים משפחות וחיים" ו-"דיווח על שימוש לרעה בתרופות פסיכיאטריות על ילדים".

פסיכיאטרים ניגשו למפגינים כדי ללמוד עוד, ולקחו תיקי פורטפוליו של CCHR עם עובדות ומידע חיוני לעיונם האישי.

כדי לוודא שהעובדות והמידע זמינים למקומיים, התערוכה הניידת של CCHR נפתחה בתיאטרון המוביל בפורטוגל, ה-Coliseu dos Recreios, במשך שבעה ימים. התערוכה חושפת את ההיסטוריה הברברית של הפסיכיאטריה. ל-WPA גם היתה הקרנת וידיאו משלהם בכנס שלהם, שכפי שאחד הנוכחים אמר, חקר את "הצדדים הפחות חיוביים של ההיסטוריה של הפסיכיאטריה".

התערוכה הניידת של CCHR נפתחה בתיאטרון המוביל בפורטוגל, ה-Coliseu dos Recreios, במשך שבעה ימים.

אבל זה לא רק התעללויות מהעבר, אלא גם מקרים עכשוויים ש-CCHR הפגינה נגדם, במיוחד על הנטייה של הפסיכיאטריה להשתמש בסמים מסוכנים או בפתרונות אל-אנושיים אחרים עבור המטופלים שלהם, כולל אשפוז בכפייה, כבילה והלם חשמלי. מרצה אחד ב-WPA עשה את ההבחנה הנאותה עם ציטוט בפאוור פוינט שלו, "זה קל לכתוב מרשם, אבל זה קשה להגיע להבנה עם מטופלים".

מאחר שיש יותר ויותר מודעות לסכנות של תרופות פסיכוטרופיות ושהן לא תרופת הפלא של כל הבעיות הנפשיות, פסיכיאטרים ניגשו למפגינים כדי ללמוד עוד, ולקחו תיקי פורטפוליו של CCHR עם עובדות ומידע חיוני לעיונם האישי.

זה כלל מכתב פתוח מ-CCHR ל-WPA שנתלה על לוח גדול בכניסה, ומאות משתתפים עצרו לקרוא אותו. המכתב ציין שבעוד שהקהילה הפסיכיאטרית טענה למונופול על תחום בריאות הנפש, הם לא השתמשו בו כדי "לתת טיפול שמטרתו לרפא ולהבטיח החלמה אמיתית". המכתב מפרט רשימה ארוכה של סטטיסטיקות והתעללויות שמוכיחות זאת, ובסופו של דבר מסתיים עם הדרישה ש-"זה חייב להסתיים עכשיו. הפסיקו להרוג מטופלים פסיכיאטריים".

הורדות