חדשות

מפגינים נגד התעללות בפסיכיאטריה של ילדים

האגודה האירופית לפסיכיאטריה של ילדים ספגה יותר ממה שהיא ביקשה בכנס השנתי ה-18 שלה בווינה, אוסטריה.

CCHR מפגינה נגד האגודה האירופית לפסיכיאטריה של ילדים ומתבגרים עם שלט שאומר: "ADHD: עסק של מיליארד דולר עבור הפסיכיאטריה – שום תרופות פסיכיאטריות עבור הילדים שלנו".

המיקום היפה של הכנס הבינלאומי ה-18 של האגודה האירופית לפסיכיאטריה של ילדים ומתבגרים, ארמון הופבורג בווינה, אוסטריה, היה רק פסאדה לאמת המכוערת של התעללות בתחום הפסיכיאטריה של ילדים. CCHR היתה נחושה לפרסם זאת. לכבוד אותו יום, יותר מ-300 פעילים של CCHR מאוסטריה, הונגריה, גרמניה, סלובקיה, הרפובליקה הצ׳כית, צרפת, איטליה, דנמרק ויוון צעדו בהפגנה.

הם נשאו כרזה גדולה שהכריזה: "ADHD: עסק של מיליארד דולר עבור הפסיכיאטריה – שום תרופות פסיכיאטריות עבור הילדים שלנו". המפגינים נשאו כרזות שציינו נקודות של התעללות של הפסיכיאטריה כלפי בני נוער. זה כולל את העובדה שהיום לפחות 20 מיליון ילדים לוקחים תרופות פסיכיאטריות ברחבי העולם, תרופות שיכולות לכלול "תופעות לוואי" של מחשבות רצחניות או אובדניות. כרזות גם הבהירו במפורש ש-"ילדות היא לא הפרעה נפשית".

מאחורי הצועדים נע רכב קבורה שחור ובתוכו ארון קבורה לבן בגודל של ילד ופרחים לקורבנות הצעירים של הפסיכיאטריה. קורבן אחד כזה היה ילד בן 18 שמת אחרי 22 שעות של טיפול פסיכיאטרי, שכלל כפיתה במשך 9 שעות וכמויות של תרופות פסיכוטרופיות.

ההפגנה עצרה על מפתן ארמון הופבורג, שם עובדות וסטטיסטיקות על התעללות פסיכיאטרית בילדים ובמתבגרים נמסרו לנוכחים ולעוברי אורח כאחד.

הורדות