CCHR מוחה על כנס מדעי המוח

CCHR פלורידה מחוץ להילטון באורלנדו לפני יציאתם לצעדת המחאה שלהם שארכה שלוש שעות.
ועדת האזרחים לזכויות האדם בפלורידה השמיעה את קולה באורלנדו.

המכון החינוך למדעי המוח (NEI) ערך את כנס הפסיכו-פרמקולוגיה השנתי שלו ב-2015 במלון הילטון באורלנדו, פלורידה, שבו התכנסו יותר מ-1,200 פסיכיאטרים ועובדי בריאות הנפש כדי ללמוד על "המדע והיעילות של תרופות פסיכוטרופיות", פעילות בחסות חברות התרופות.

אבל כדי לוודא שהכנס שלהם יהיה רחוק מלהיות רגוע, הצוות של CCHR פלורידה הגיע כדי למחות על סימום-יתר של אמריקאים ועל תופעות הלוואי הקטלניות של התרופות הפסיכוטרופיות האלה. לדוגמה, תרופות להפרעת קשב וריכוז זכו ליותר מ-40 אזהרות בשמונה מדינות על תופעות הלוואי המזיקות שלהן, לרבות תוקפנות, דיכאון ועלייה בנטיות אובדניות.

הפסיכיאטר של NEI, סטיבן מ' שטהל, מקבל הרבה מאוד כסף כדי לחלק מרשמים של תרופות פסיכיאטריות. הוא קיבל 1.2 מיליון דולר בתור מי שנמצא בראש מחלקי המרשמים של תרופה אחת נגד דיכאון, ברינטליקס.

״אנשים צריכים לבקש הוכחה שהתרופות האלה עובדות. הם לא ימצאו שום הוכחה", אומרת דיאן שטיין, נשיאת CCHR פלורידה.

בהתאם לכך, צוות ומתנדבים של CCHR יצאו לרחובות עם שלטים שהכריזו "יַלדוּת היא לא הפרעה נפשית", "פסיכיאטריה: מדע זבל ותרופות מסוכנות".

נהגים שעברו ליד צפרו בתמיכה, שריף עצר בצד והביע סולידריות, ועובר אורח אחד באופן ספונטני סיפק מים למשתתפי המחאה, שצעדו במשך יותר משלוש שעות. אחד אחר פתח את החלון שלו כדי לזעוק: "שאלוהים יברך אתכם על מה שאתם עושים!"



אנחנו באמת רוצים לשמוע ממך

שלח לנו את הסיפור שלך ומה אתה רוצה לעשות כדי לשים קץ להתעללות הפסיכיאטרית. ביחד נוכל ליצור שינוי.

כאשר התרופות שלהם לא פועלות, הפסיכיאטרים הורסים חיים עם הלם חשמלי

קן גדל עם אבא אלכוהוליסט שהתעלל בו באופן פיזי. בגיל 14 נרשמו לו תרופות פסיכוטרופיות לטיפול בדיכאון. כאשר התרופות גרמו להחמרת המצב, נרשמו לו אחרות, שרק הוסיפו להחמרת הבעיות שלו.

כשהוא היה בן 21, פסיכיאטר אמר לקן שהוא זקוק ל-"טיפול" בהלם חשמלי. הוא אומר שהוא קיבל כל-כך הרבה תרופות, שמתוך ערפול חושים, הוא הסכים.

במהלך השנה שלאחר מכן, קן קיבל 30 טיפולים בהלם חשמלי. הוא התעקש שהם יופסקו משום שהם הרסו לו את הזיכרון.

קן איבד את חוש ההתמצאות שלו. אביו היה צריך ללמד אותו איך לשרוך את נעליו. כשהוא הסתובב בשכונה לבדו, הוא היה הולך לאיבוד. הרופא שלו העריך שהוא סבל מאובדן של 50 נקודות באיי-קיו.

עכשיו בגיל 27, הנה מה שיש לקן לומר על הלם חשמלי: "אין לי שום זיכרון מהיַלדות או מהתיכון שלי. זה מוחק את העבר והעתיד שלך ... אני לא יכול ללכת לקולג'. שכחתי איך לכתוב ולקרוא. מישהו אמר לי שנרצחתי והערכתי שהוא אמר את האמת. זה היה סיוט מוחלט. אני רוצה להשמיע את קולי כדי למנוע מאנשים לעשות את זה".

קן הוא אחד מ-100,000 מבוגרים וילדים אמריקאים שמקבלים הלם חשמלי כל שנה. לכל אחד מהם יש סיפורים דומים לשלו. ניצולים מספרים על כאב עז, אומללות, בלבול, מחיקת זיכרון ואובדן מוחלט של עצמאות בחיים.

וזה לא קורה רק בארה"ב. יותר ממיליון בני אדם, לרבות קשישים, ילדים ונשים בהיריון, מקבלים הלם חשמלי ברחבי העולם כל שנה.

הפץ את השמועה על העיסוק ההרסני הזה. באופן אישי, במדיה החברתית, לפקידי ממשל: השמע את קולך. אתה יכול ליצור שינוי.



אנחנו זקוקים לעזרתך

בתור כלב השמירה על תחום בריאות הנפש וארגון ללא מטרות רווח, 'ועדת האזרחים לזכויות האדם' סומכת על חברויות ותרומות כדי להוציא לפועל את משימתה לשים קץ להפרות של זכויות האדם בידי הפסיכיאטרים ולנקות את תחום בריאות הנפש. כדי להיות חלק מהתנועה הגדולה ביותר בעולם של רפורמה בתחום בריאות הנפש, הצטרף לקבוצה שעזרה לחוקק מעל 180 חוקים להגנה על אזרחים מעיסוקים מזיקים בתחום בריאות הנפש.

הורדות